Tuesday, April 12, 2011

minggu lepas punya cerita,

banyak hari tertinggal.
kena tukar style penulisan.

adehh serabut.

banyak terjadi.
banyak yang terlupakan.
adehh,,..

seminggu pc aku problem..aku benci bila pc buat hal..dr dulu lg..haha.
sekarang semua sudah kembali normal.best. leh tenet.

tapi kalau pc ni takde memang kapala aku boleh serabut tahan bosan.. arhgh ! nak dengar lagu pun xboleh dan lagu dalam phone pun xbest, ada sikit je..
dok la ngadap gitar tiap2 hari,habis jari ni keras sebab dok tekan2 tali tu ha..


dah la itu hari aku tertinggal memrycard dalam baju.pastu baik punya pergi hantar dobi habis semua hilang arhgr !
lepas tu dah la mahal..1kg 5.50 asal naik ha akak dobi ? ni nak kena tumbok ni..haha,,..lepas tu berkedut pulak tu..samdul la kau.

lepas tu aku dah dapat nama baru,GENDUT,hehe u ni memang jeles dengan i sebb hari2 i pg gym..tp nk buat mcm mana,dah melakat pun nama tu..dr superman, jayjay last gendut...pasni tatau apa lagi.. :)


You,thx..sbb hari-hari u ada dengan i..walaupun u jauh tapi i rasa mcm dekat je dgn u..mcam jiran seblah rumah..tapi i x dekat dgn kak limah okay.. XD


No comments:

Post a Comment